După București, Vrancea intră sub asediul presiunii activiștilor LGBT prin activități ”educaționale”?

După ce, în București, liceenii au fost duși cu liste de către profesori la o dezbatere cu activiști LGBT pe tema educației sexuale, cu vizionarea unui film cu scene de sex între doi bărbați, dintre care unul este bolnav de SIDA si cu prezentarea actului sexual homosexual cu potențial de infectare cu SIDA drept o dovadă de iubire între cei doi, se pare că a venit rândul Vrancei să intre in colimatorul activiștilor LGBT.

Urmare a unui protocol încheiat între Inspectoratul Școlar Vrancea și Consiliile Americane pentru Educație Internațională prin care s-a stabilit “derularea unor acțiuni de educație extrascolară, axată atât pe cunoștințe, cât si pe atitudini si valori, respectiv dezvoltarea personală a elevilor”, liceenii din Vrancea au fost invitați la activități care au drept scop învățarea despre ce inseamna “rolurile de gen”, “egalitatea de gen”, “identitatea de gen”, de la activiști LGBT, toate sub titulatura care induce în eroare “drepturile și discriminarea femeii” , “egalitatea de gen”, “combaterea violentei impotriva femeilor”, pentru că asa se numește Conventia prin care aceste noțiuni au ajuns în lege in România.

Este vorba despre Conventia de la Istanbul pe care statele din jurul nostru refuză să o ratifice pentru că, deși se numește pentru combaterea violentei impotriva femeilor si a violentei domestice, normativizează noțiunile mai sus amintite, considerând că femeia si bărbatul sunt doar niște roluri stereotipe, iar genul este dat de rolul social pe care si-l asumă individul si nu de sexul lui biologic. Fiecare este genul in care el se identifică, nu genul in care s-a născut.

Pe pagina activității sunt anuntați cunoscuți activiști LGBT (Lesbian Gay Bisexual Transgender) care să ii învețe pe liceenii vrânceni aceste roluri de gen.

Astfel, acesta este in realitate obiectul activităților școlare sau extrașcolare la care merg copiii nostri sub titulaturile: “rolurile de gen”, “egalitatea de gen”, “identitatea de gen”, “drepturile și discriminarea femeii”, “combaterea violentei impotriva femeilor”.

Inițial activitatea a fost anunțată fără nicio menționare ca ar fi necesar acordul părintilor. Ulterior, după ce societatea civilă a solicitat explicații Inspectoratului Școlar, acesta a recunoscut că nu si-a dat avizul pentru acest gen de activități. Probabil că nu a cunoscut obiectul noțiunilor in discuție. Se naște aici necesitatea ca fiecare cadru didactic să știe ceea ce se ascunde de fapt în spatele unui termen de acest fel, mai concret ce înseamnă el de fapt. Pentru că egalitatea de gen nu inseamna egalitatea de șanse a femeii cu bărbatul, ci înseamnă că femeie si bărbat nu trebuie înțelese in sensul natural, stereotip, dat de sexul lor, ci inclusiv in sensul nestereotip funcție de rolul asumat de bărbat sau de femeie indiferent de sexul pe care individul il are.

În orice caz, este necesar – ca părinți – de a înțelege aceste noțiuni pentru a fi in cunoștința de cauză atunci când asupra minții copiilor dumneavoastră se încearcă exercitarea acestor schimbări.

“Roluri de gen” înseamnă roluri care nu sunt determinate de sex. Mai concret, înseamnă că o persoană nu este genul în care s-a născut funcție de sexul ei, ci este genul în care se identifică.

Acesta este obiectul ideologiei de gen și a teoriei identității de gen. Potrivit acestei teorii ce face obiectul activităților la care sunt invitați copiii nostri, un băiat este băiat doar pentru că părinții lui i-au dat jucării de băiat, i-au pus nume de băiat și l-au tratat ca pe un baiat, îngrădindu-i astfel libertatea de a alege; insă acum vine marea ”eliberare” si el trebuie să fie lăsat să aleagă dacă este băiat sau fată, sau ambele, sau niciunul dintre aceste roluri.

Față de acest obiect, fără să fim de acord cu nici o formă de discriminare, considerăm că școala românească nu poate fi implicată în activități care să presupună educarea copiilor în spiritul de mai sus.

Potrivit art. 26 din Constituția României, părinții au dreptul constituțional să iși educe copiii potrivit propriilor convingeri, iar potrivit art. 487 C.civil, tot părinții au îndatorirea de a se îngriji de dezvoltarea psihică a copiilor potrivit propriilor lor convingeri.

Reamintim faptul că Ungaria, Bulgaria, Slovacia, Lituania, Letonia, Croația au refuzat ratificarea Conventiei prin care toate aceste noțiuni au ajuns la noi in lege, Conventia de la Istanbul.

Precizam că România a ratificat în 2016 Convenția de la Istanbul potrivit căreia genul nu este un dat biologic, ci un rol asumat, iar statul român se obliga la art 12 și 14 din Convenție sa ia „măsurile necesare

pentru a promova schimbările în modelele sociale şi culturale de comportament al femeilor şi bărbaţilor, în vederea eradicării prejudecăţilor, obiceiurilor, tradiţiilor şi a altor practici, care sunt bazate pe… roluri stereotipe pentru femei şi bărbaţi precum și

– pentru a include material didactic pe probleme cum ar fi egalitatea între femei şi bărbaţi, rolurile de gen ne-stereotipe” (adică nu cele determinate de sex ca dat biologic, ci de rolul asumat)

Aceste norme nu anihilează insă dreptul părintilor de a-si educa potrivit propriilor convingeri copiii si deci, de a-si da acordul in deplină cunoștință de cauza fiind asupra a ceea ce vor învăța copiii lor.
Din aceasta perspectivă, modelul de acord adăugat ulterior de organizatorii propagandei din Vrancea, nu îndeplinește nici pe departe condițiile prevăzute pentru a fi un acord pentru că nu conține dovada că părintele este informat explicit asupra a ceea ce va afla copilul lui in cadrul acelei activități, ci pare mai mult o măsura de prevedere pe care si-o ia Ambasada SUA să nu fie acționată legal pentru acea activitate.

Dumneavoastră înțelegeți de aici (vezi acordul de mai jos) care este obiectul activității copiilor nostri si ce le vor conferenția speakerii? (Matei LUCA)

12 Responses to După București, Vrancea intră sub asediul presiunii activiștilor LGBT prin activități ”educaționale”?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.



RECLAMA TA AICI!

Cere o ofertă de publicitate trimițând o solicitare la adresa de e-mail vranceamedia@gmail.com.