Premium Porc în elita companiilor care derulează proiecte de responsabilitate socială în România

Grupul de companii Premium Porc a obținut recunoaștere pe plan național în ceea ce privește implicarea în proiectele de responsabilitate socială. Astfel, în cadrul celei de-a IV-a ediții a Romanian CSR Awards, Premium Porc Group a obținut o mențiune la categoria ”Educație” cu proiectul Bursa Premium Porc Group.

Pe podium au urcat alături de reprezentanții Premium Porc Group și alte companii de prestigiu la nivel național și european. Locul I a fost obținut de OMV Petrom cu proiectul ”România Meseriașă”, pe locul II s-au clasat, la egalitate, Engie România cu proiectul ”Întâlnire cu Energia” și Kaufland România – cu proiectul Olimpiadele Kaufland, iar pe locul III a fost adjudecat de către Carrefour România cu proiectul Carrefour pentru Fiecare Copil în Grădiniță și Chamarel cu proiectul Ograda Veseliei. Mențiunile au fost oferite grupului de firme Premium Porc cu cea de-a treia ediție a proiectului ”Bursa Școlară Premium Porc Group, companiei BASF cu proiectul ”Kids’ Lab” și Provident cu ”Bursele stART”.

Bursa Premium

În cadrul Romanian CSR Awards au fost înscrise peste 100 de proiecte de responsabilitate socială cele mai multe, conform organizatorilor, fiind cele destinate educației.

Prezent la eveniment, Rareș Popelca – HR Manager la Premium Porc Group a declarat că ideea de bază a campaniilor CSR derulate de companie au fost axate pe susținerea tinerilor din comunități.

Am pornit la drum de la convingerea ca este datoria noastra sa contribuim si sa sustinem, printre altele, educația și tradițiile din comunitățile în care operăm. Așadar, suntem la început de drum, iar faptul ca astăzi suntem aici, pe podium la Romania CSR Awards 2016 nu face altceva decât să confirme că suntem pe drumul cel bun în acțiunile noastre de susținere a educației. Am incredere că ne vom vedea și la anul, tot pe podium, la CSR Awards 2017”, a spus Rareș Popelca.

Grupul de companii Premium Porc a inițiat proiectul ”Bursa Premium Porc” în 2013. În 2015, provocarea companiei s-a derulat sub egida ”Promovăm valorile locale!”, fiind realizat în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Vrancea și Ansamblul Folcloric ”Țara Vrancei”. Proiectul și-a propus să promoveze valorile din Județul Vrancea în cadrul unui ”Târg al Valorilor Vrancei, care s-a desfășurat în data de 15 ianuarie 2016, de Ziua Națională a Culturii în holul Cinematografului Balada, sediul administrativ al Ansamblului Folcloric ”Țara Vrancei”. La Bursa Școlară Premium Porc s-au înscris un număr de șapte școli, câștigătorii fiind elevii de la Școala Gimnazială Răstoaca care au câștigat câte un laptop. Pe locul doi s-au clasat elevii de la Școala Gimnazială „Al. Vlahuță” din Gugești, aceștia câștigând câte o tabletă.

Echipa Premium Porc Group

Scrie un comentariu

STIRI LIVE