“Nimeni nu vă poate spune ce să faceți cu corpul vostru, fie că e vorba de a tranziționa către o persoană trans, fie că e vorba de avort” – i-a învățat pe copii transgender-ul Patrick Brăila

Poate vă întrebați ce mai învață elevii la activitatea educațională intitulată conferința “Womentalk” realizată la inițiativa Ambasadei SUA in România, în afară de Convenția de la Istanbul care consacră juridic ideologia de gen?

Apărea aici: ( http://vranceamedia.ro/adevarul-despre-ce-au-fost-invatati-liceenii-din-vrancea-la-conferinta-organizata-de-ambasada-sua-dupa-ce-multi-dintre-ei-si-au-semnat-singuri-acordurile-parentale/ ) cum s-a derulat la Focsani, prima astfel de conferință pentru elevi, de la noi din tară – pentru că este anunțată o serie întreagă, anunț raportat la care este bine să cunoaștem toti, ce se urmărește de fapt să învețe copiii noștri.

Asadar, după ce copiii vrânceni au ascultat ”beneficiile” marii eliberări pe care persoana transgender a trăit-o atunci când a hotărât să devină din fată, băiat, a urmat sesiunea de îndemnuri pe care acesta le-a dat ferm elevilor:

Eu stabilesc ce fac cu corpul meu, nu terți! 

Pentru că, atâta timp cât suntem Trans, depindem de niste gate-keeperi, de niste oameni care să valideze identitatea noastră. 

Nimeni nu poate spune – si nici vouă! – ce să faceti cu corpul vostru fie ca e vorba de a tranzitiona către o persoană Trans, fie că e vorba, cine știe, de altceva, avort, sau orice altfel de a vă raporta la voi!”

Mai mult, persoana transgender care le vorbea atât de convingător copiilor despre cât de dezirabil si autoderminist este să fii transgender, continuă să ii învețe ce înseamnă cu adevărat viața si cum trebuie sa ți-o trăiești: “Viata nu înseamnă să te găsești, ci înseamnă să te creezi”, iar tot ce suntem noi, asa de la natură sau din mediul social in care ne-am născut, este doar un tipar pe care trebuie să il deconstruim ca sa putem face din noi ceea ce dorim:

Fără să ne dăm seama, absorbim de la naștere o grămadă de tipare sociale si cred că este foarte încurajator să faceti exercițiul de a le identifica in primul rând si, încet – incet, de a le deconstrui, de a le dezorganiza, ca să vă cunoașteți si să vă construiți pe voi conform calapodului vostru oricare ar fi el

Orice comentariu este de prisos. Reconstruirea omului, dezorganizarea structurilor si-asa precare in societatea in care el trăiește, este scopul urmărit pentru reeducarea minții copiilor nostri. Consecințele pe termen lung pentru acești copii si pentru societatea românească in ansamblul ei? Incomensurabile si, din păcate, profund neînțelese de către acei adulți dintre noi pentru care a fi “modern” are la bază necunoașterea ideologiei de gen ajunsă obligatorie in România prin ratificarea Conventiei de la Istanbul pe care aproape toate statele din jurul nostru refuză să o ratifice. Oare de ce? Nu ne punem măcar această minimă intrebare? De ce alții știu să isi apere copiii si societatea de acest asalt ideologic fără precedent, iar noi il ducem in lege si facem organisme care să sancționeze nerespectarea lui? Oare chiar avem vocația dictaturilor ideologice? (M. L.)

Colegiul Medicilor Pediatri din SUA trage un semnal de alarmă. Vezi AICI!

Traducerea, mai jos:

COLEGIUL AMERICAN AL MEDICILOR PEDIATRI: IDEOLOGIA GENDER LE FACE RĂU COPIILOR

Colegiul American al Medicilor Pediatri îi îndeamnă pe specialiștii din educație, sănătate și legislatori să respingă toate politicile care condiționează copiii să accepte ca normală o viață în care vor juca rolul sexului opus cu ajutorul intervențiilor chimice și chirurgicale. Realitatea este determinată de fapte, nu de ideologie.
1. Sexualitatea umană este o trăsătură biologică obiectivă care se exprimă numai în două moduri: „XY” și „XX” sunt markerii genetici ai masculinității, respectiv ai feminității – și nu ai unei dereglări genetice. Ființa umană este genetic programată să fie concepută fie de gen masculin, fie de gen feminin. Sexualitatea umană este intrinsec binară, cu scopul evident de a ne reproduce și contribui la propășirea speciei. Acest principiu este evident prin sine. Tulburările extrem de rare care apar în procesul dezvoltării sexuale (DSD – Disorder of Sex Development), printre care se numără și feminizarea testiculelor sau hiperplazia adrenală congenitală, sunt toate deviații identificabile din punct de vedere medical de la norma binară a sexualității și sunt în mod just recunoscute ca defecte genetice. Persoanele care suferă de astfel de tulburări nu reprezintă un al treilea sex.

2. Nimeni nu se naște cu o identitate de gen. Toți ne naștem cu un sex biologic. Genul (conștientizarea și sensul sinelui ca masculin sau feminin) este un concept sociologic și psihologic, nu unul obiectiv biologic. Nimeni nu se naște cu percepția de sine ca bărbat sau femeie; aceasta se dezvoltă în timp și, ca orice proces de dezvoltare, poate fi alterat de percepțiile subiective ale copilului, de relațiile pe care le stabilește, de experiențele negative pe care le-a avut din frageda copilărie. Cei care spun că au „un sentiment că ar fi de sex opus” sau se identifică a se situa „undeva între” nu reprezintă un al treilea sex. Aceștia rămân bărbați biologici, respectiv femei din punct de vedere biologic.

3. Convingerea unei persoane că este ceea ce de fapt nu este, reprezintă cel mult un semn de gândire confuză. Când un băiat sănătos din punct de vedere biologic crede că este fată, sau o fată sănătoasă din punct de vedere biologic se crede băiat, există o problemă psihologică de factură obiectivă, iar aceasta se găsește în mintea, nu în organismul respectivei persoane și de aceea trebuie tratată ca atare. Acești copii suferă de tulburare de identitate de gen (disforie de gen). Inițial denumită Tulburare de Identitate de Gen, aceasta este recunoscută ca tulburare mintală în cea mai recentă ediție a Manualului de Diagnostic și Statistică al Asociației Americane de Psihiatrie (DSM-V). Psihodinamica și teoriile despre învățarea socială a tulburării de identitate de gen nu au fost niciodată contrazise științific.

4. Pubertatea nu este o boală, iar blocarea ei cu hormoni poate fi periculoasă. Hormonii de blocare a pubertății induc absența pubertății, o stare – reversibilă sau nu – care este în mod fundamental una de boală. Hormonii inhibă creșterea și fertilitatea unui copil care până atunci era sănătos din punct de vedere biologic.

5. Conform DSM-V, până la 98% din băieții care sunt confuzi în legătură cu genul lor și până la 88% din fetele aflate în aceeași situație sfârșesc prin a-și accepta sexul biologic după ce trec în mod natural prin perioada de pubertate.

6. Copiii care apelează la blocatori de pubertate pentru a întruchipa sexul opus vor avea nevoie de hormoni sexuali masculini sau feminini și în adolescența târzie. Hormonii (testosteronul, respectiv estrogenul) sunt asociați cu riscuri mari de sănătate, printre care și hipertensiunea arterială, cheagurile de sânge, atacurile cerebrale și cancerul.

7. Rata sinuciderilor este de 20 de ori mai mare în rândul adulților care folosesc astfel de hormoni și trec printr-o operație de schimbare de sex – chiar și în Suedia, una dintre țările cele mai prietenoase față de persoanele LGBTQ. Cât de iubitoare și rațională este o persoană care condamnă copiii la un astfel de destin știind că, după pubertate, 88% din fetele și 98% din băieții care au această problemă sfârșesc prin a accepta realitatea și își (re)dobândesc starea de sănătate mintală și fizică?

8. A-i face pe copii să creadă că este normal și sănătos să-și asume întreaga viață un rol de sex opus cu ajutorul operațiilor și tratamentului chimic reprezintă un abuz asupra copilului. Ratificarea discordanței de gen ca ceva normal în sistemul public de educație și prin diverse politici publice, va crea și mai mare confuzie în rândul copiilor și părinților și va determina tot mai mulți copii să se prezinte la „clinicile de gen”, pentru a primi medicamente de blocare a pubertății. Aceasta va conduce la rândul său la „alegerea” unei vieți în care vor primi hormoni de ambele sexe, care de altfel sunt considerați și cancerigeni și toxici, și, probabil la luarea în calcul, ca tineri adulți, a unei operații inutile de mutilare a unei părți sănătoase a organismului lor.

Dr. Michelle A. Cretella
Președintele Colegiului American al Medicilor Pediatri

Dr. Quentin Van Meter
Vicepreședintele Colegiului American al Medicilor Pediatri
Pediatru Endocrinolog

Dr. Paul McHugh
Profesor de psihiatrie cu gradul de University Distinguished Service la Facultatea de Medicină „Johns Hopkins” și fost psihiatru-șef la Spitalul „Johns Hopkins”

2 Responses to “Nimeni nu vă poate spune ce să faceți cu corpul vostru, fie că e vorba de a tranziționa către o persoană trans, fie că e vorba de avort” – i-a învățat pe copii transgender-ul Patrick Brăila

  1. Elena 01/03/2018 at 18:59

    Domnule Cristi, țin să vă reamintesc că nu ne-ați făcut plăcerea de a rămâne și pe durata discursului lui Patrick, dumneavoastră plecând în pauză

    Răspunde
    • Cristi I. 01/03/2018 at 20:45

      Am avut pe cineva in sala si mi-a inregistrat ce a urmat.

      Răspunde

Scrie un comentariu

STIRI LIVE